Uvjeti poslovanja FAVI.hr

trgovačkog društva

FAVI a.s.

sa sjedištem na adresi Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1

id. broj: 048 57 402

upisanog u sudski registar koji vodi Gradski sud u Pragu, odjel B, uložak 28244,

za pružanje promidžbenih usluga putem web stranice www.favi.hr

1. Uvodne odredbe

1.1. Ovi uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: "uvjeti poslovanja") u skladu s odredbom čl. 1751 st. 1 Zakona br. 89/2012 Zbirke zakona, Građanski zakonik u verziji kasnijih propisa (u daljnjem tekstu: "Građanski zakonik") uređuju uzajamna prava i obveze između trgovačkog društva FAVI a.s., sa sjedištem na adresi Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, id. broj: 048 57 402, upisanog u sudski registar koji vodi Gradski sud u Pragu, odjel B, uložak 28244 (u daljnjem tekstu: "operator") i drugim osobama (u daljnjem tekstu: "naručitelj"), koja prava i obveze nastaju iz ugovora o pružanju usluga u svezi pružanja promidžbenih usluga od strane operatora (u daljnjem tekstu: "ugovor o pružanju usluga"), koji ugovori se zaključuju putem web stranice operatora, koja se nalazi na internetskoj adresi www.favi.hr (u daljnjem tekstu: "web stranica"), pri njihovoj poslovnoj djelatnosti.

1.2. Na web stranici se korisnicima web stranice prikazuju proizvodi, prije svega proizvodi koje nude treće osobe za prodaju, a koji ispunjavaju estetske zahtjeve operatora. Statistike u svezi prikazivanja proizvoda trećim osobama na web stranici i ostale informacije pohranjuju se u okviru informacijskog sustava operatora (u daljnjem tekstu: "informacijski sustav").

1.3. U skladu s odredbom čl. 1752 Građanskog zakonika ugovorne stranke ugovaraju da operator može u primjerenom opsegu jednostrano izmijeniti uvjete poslovanja. O izmjeni uvjeta poslovanja naručitelj će biti obaviješten elektroničkom poštom na njegovu adresu koja je navedena na korisničkom računu (čl. 3) (u daljnjem tekstu: "adresa naručitelja") i to uvijek najmanje petnaest (15) dana unaprijed, jako Uredba (EU) 2019 /1150 Europskog parlamenta i Vijeća od 20. lipnja 2019.g. o promicanju pravednosti i transparentnosti za poslovne korisnike online - internetskih posredničkih usluga (u daljnjem tekstu samo "uredba 2019/1150" ne omogućava promjenu uvjeta poslovanja prije isteka takvog roka. Izmjenu uvjeta poslovanja naručitelj može odbiti u takvom slučaju pisano otkazati ugovor o pružanju usluga u otkaznom roku koji iznosi jedan (1) mjesec.

1.4. Davanjem suglasnosti za novu verziju uvjeta poslovanja od strane naručitelja, prethodni uvjeti poslovanja se prestaju primjenjivati, a nova verzija uvjeta poslovanja postaje sastavni dio ugovora o pružanju usluga.

2. Sklapanje ugovora o pružanju usluga

2.1. Radi slanja prijedloga sklapanja ugovora o pružanju usluga naručitelj će popuniti registracijski obrazac na web stranici. Prijedlog sklapanja ugovora o pružanju usluga naručitelj će poslati operatoru nakon označavanja polja (tzv. checkbox) tako što će kliknuti gumb "Dodaj trgovinu" (u daljnjem tekstu: "zahtjev za registraciju"). Odredba čl. 1740 st. 3 Građanskog zakonika se neće primijeniti. Podaci koje naručitelj navede u zahtjevu za registraciju se u svrhe uvjeta poslovanja smatraju od strane naručitelja ispravnim, kojom prilikom je operator uvijek ovlašten utvrđivatiidentitet naručitelja i podatke koje naručitelj navodi (telefonom, elektroničkom poštom i sl.).

2.2. Nadovezujući na dostavu zahtjeva za registraciju operatoru, operator će na adresu naručitelja uputiti informacije koje su neophodne za otvaranje korisničkog računa (u daljnjem tekstu: "prihvat"), a to i u svrhe provjere adrese naručitelja. Dostavom prihvata naručitelju je ugovor o pružanju usluga zaključen.

2.3. Naručitelj uzima na znanje da operator nije obvezan sklopiti ugovor o pružanju usluga (da može odbiti registraciju naručitelja), i to prije svega s osobama koje su ranije na bitan način povrijedile ugovorne odnose s operatorom.

3. Korisnički račun

3.1. Na temelju sklapanja ugovora o pružanju usluga naručitelj može pristupati korisničkom sučelju web stranice i informacijskog sustava. Sa svog korisničkog sučelja naručitelj može prije svega izvoditi administraciju svojih podataka, pristupati informacijama iz informacijskog sustava i izvoditi izmjene postavki servisa (u daljnjem tekstu: "korisnički račun").

3.2. Korisnički račun naručitelja će biti otvoren nakon sklapanja ugovora o pružanju usluga.

3.3. Podatke navedene na korisničkom računu naručitelj je obvezan aktualizirati u slučaju bilo koje izmjene. Podatke koje je naručitelj naveo na korisničkom računu operator će smatrati ispravnima. Svatko može imati samo jedan korisnički račun.

3.4. Pristup korisničkom računu je osiguran korisničkim imenom (koje se sastoji od adrese elektroničke pošte) i lozinkom. Naručitelj je obvezan čuvati tajnu u pogledu informacija koje su neophodne za pristup njegovom korisničkom računu i uzima na znanje da operator ne snosi odgovornost za povredu iste obveze od strane naručitelja.

3.5. Operator može naručitelju onemogućiti korištenje korisničkog računa, i to prije svega u slučaju da naručitelj povrijedi svoje obveze iz ugovora o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja).

4. Predmet ugovora o pružanju usluga

4.1. Ugovorom o pružanju usluga se naručitelj obvezuje:

4.1.1. da će tijekom primjene ugovora o pružanju usluga davati operatoru informacije o svojim proizvodima u svrhu njihovog prikazivanja na web stranici, i to u vidu tzv. Feed podataka. Ugovorne stranke uzimaju na znanje da se oblik Feed podataka iz prethodne rečenice može tijekom primjene ugovora o pružanju usluga mijenjati;

4.1.2. da će operatoru plaćati naknadu za prikazivanje odabranih informacija o proizvodima naručitelja na web stranici, i to sukladno čl. 5 uvjeta poslovanja.

4.2. Ugovorom o pružanju usluga se operator obvezuje da će:

4.2.1. se odabrane informacije o proizvodima naručitelja prikazivati na web stranici, i to navođenjem poveznice na internetsku stranicu naručitelja, ako nije drukčije određeno;

4.2.2. naručitelju učiniti dostupnima informacije koje se tiču proizvoda naručitelja koji se prikazuju na web stranici, i to u opsegu koji je evidentiran u informacijskom sustavu.

4.3. Stranke se mogu dodatno dogovoriti da će Davatelj mjeriti konverzije na web stranici Korisnika (tzv. FAVI Pixel). U slučaju da se stranke dogovore da će Davatelj mjeriti konverzije na web stranici Korisnika (tzv. FAVI Pixel), prava i obveze stranaka u tom odnosu uređena su posebnim odredbama članka 7. Uvjeti korištenja

4.4. Naručitelj može prestati koristiti uslugu putem obavijesti o prestanku korištenja usluge upućene operatoru e-poštom na adresu suradnja@favi.hr, s time da ova obavijest nema za posljedicu raskid Ugovora o pružanju usluga. Pružanje usluge može se obustaviti i odlukom operatora, posebice ako postoji sumnja da naručitelj:

4.4.1. krši odnosno prekrši Ugovor o pružanju usluga, ili

4.4.2. krši odnosno prekrši opće obvezatne zakonske propise, ili

4.4.3. krši odnosno prekrši svoje pravne obveze prema kupcima; ili

4.4.4. ne može ili ne namjerava ispuniti svoje novčane obveze prema operatoru.

4.5. Tijekom trajanja prekida pružanja usluge (članak 4.3) odabrane informacije o proizvodima naručitelja, operator neće prikazivati određene informacije na web mjestu.

4.6. Naručitelj uzima na znanje da informacije koje je dao operatoru u vidu Feeda podataka operator objavljuje na web stranici u tom obliku u kojem je njemu dao naručitelj. Naručitelj se obvezuje pružiti operateru u vidu Feeda podataka točne i istinite informacije. U slučaju da su u vidu Feeda podataka operatoru date pogrešne informacije (uključujući pogrešne cijene robe i sl.), operator će iste pogrešne informacije objaviti na web stranici. Operator nije obvezan izvoditi preventivnu niti slijednu kontrolu informacija koje mu je naručitelj dao u vidu Feeda podataka.

4.7. U slučaju da naručitelj krši bilo koju od svojih obveza koje proizlaze iz ugovora o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja) ili općenito obvezujućih pravnih propisa, operator može ograničiti pružanje usluga jako ispuni uvjete određene u uredbi 2019/1150 i to uključujući slučajeve kašnjenja naručitelja u vezi plaćanja naknade operatora. Operator može ograničiti pružanje usluga ako ispuni uvjete određene u uredbi 2019/1150 također u slučaju:

4.7.1. da naručitelj ne ispunjava tehničke uvjete za korištenje usluge, ili:

4.7.2. u slučaju ako Naručitelj Operatoru pruži putem Feeda podataka netočne ili neistinite informacije (članak 4.6), uključujući informacije o vremenu isporuke robe.

4.7.3. ako postoji osnovana sumnja da Naručitelj neće moći ili željeti ispuniti u budućnosti svoje novčane obveze prema operatoru.

4.8. Naručitelj se obvezuje operateru osigurati ponudu i prodaju produkata (robe) i pružanje usluga posredstvom svojih Internet stranica u skladu s općenito pravnim propisima, uključujući poštivanje propisa o zaštiti potrošača i uključujući pravilno ispunjavanje svojih zakonskih i ugovornih obveza prema svima kupcima naručitelja.

5. Naknada operatoru

5.1. Za prikazivanje dostavljenih informacija o produktima na web stranici naručitelj će operatoru platiti naknadu za svaki klik korisnika na produkt naručitelja prikazani na web stranici (u daljnjem tekstu: "klik"), i to u iznosu koji je određen u čl. 5.2 uvjeta poslovanja.

5.2. U cjeniku operatera obavljenom na a internetskoj adresi https://favi.hr/partner-dashboard/category-list je uvijek određena i prikazivana trenutno u kliku aktualni minimalni iznos naknade operatera na vrijeme klika, za svaki klik (u daljem tekstu "minimalna cijena"). Minimalna cijena se uvijek prikazuje i u okviru informacijskog sistema. Minimalna cijena može se kontinuirano i automatski mijenjati za vrijeme trajanja ugovora o pružanju usluga, posebno kako bi se prilagodila trenutnim tržišnim uvjetima i osigurala optimalan promet na web stranicama naručitelja. Naručitelj može na korisničkom računu podesiti iznos naknade operatoru za svaki klik (naknadu veću od minimalne cijene), što može voditi do veće posjećenosti internetske stranice naručitelja (čl. 10.3). U tom slučaju operatoru pripada za svaki klik ovako povećana naknada.

5.3. Odlučujuće činjenice za nastanak prava operatora na naknadu evidentiraju se u informacijskom sustavu operatora, gdje ih naručitelj može kontinuirano provjeravati. Operator unutar informacijskog sustava prikazuje naručitelju prosječnu cijenu za jedan klik u razdoblju koje je naručitelj odabrao. Nakon završetka svakog kalendarskog mjeseca operator će naručitelju dostaviti obračun njegove naknade za prethodni kalendarski mjesec tako kako je ista naknada evidentirana u informacijskom sustavu. Ovim se ne dira u odredbu članka 5.4 i 5.5 Uvjeta poslovanja. Ugovorne strane su suglasne da naručitelj može staviti primjedbu na obračun naknade operatora najkasnije u roku od trideset (30) dana od datuma dostave obračuna.

5.4. Naručitelj može u bilo kojem trenutku zatražiti uplatu predujma u skladu s Ugovorom o pružanju usluga.

5.5. Ukupna naknada operatoru dospijeva za naplatu najčešće svakog mjeseca, i to bezgotovinski na račun operatora u roku od deset (10) dana od ispostavljanja fakture za prethodni period. Međutim, operator može u bilo kojem trenutku od naručitelja zahtijevati naknadu na koju je operator već stekao pravo temeljem Ugovora o pružanju usluga (dakle bez roka dospijeća ili neovisno o eventualnom roku dospijeća ispostavljene fakture, ako je ispostavljena od strane operatora). Ovim se ne dira u odredbu članka 5.4 Uvjeta poslovanja.

5.6. Informacije o uplati, uključujući brojeve računa operatora i poziv na broj uplate, naručitelj će dobiti u uputama za uplatu, koje se prikazuju u okviru korisničkog računa, ili će ih operator dostaviti elektroničkom poštom na adresu naručitelja. Naručitelj je obvezan plaćati uplate u skladu s ovim uputama, navodeći poziv na broj uplate.

5.7. Operator je obveznik poreza na dodanu vrijednost (u daljnjem tekstu: "PDV") i na sve iznose će se obračunati PDV u skladu s opće obvezatnim pravnim propisima.

5.8. U slučaju negotovinske uplate naknade operatoru, obveza naručitelja da plati naknadu operatoru ispunjena je u trenutku pristizanja odgovarajućeg iznosa na račun operatora.

5.9. U slučaju kašnjenja naručitelja s plaćanjem naknade operatoru, operatoru nastaje pravo na zateznu kamatu u iznosu od 0,03% od dužnog iznosa za svaki dan zakašnjenja.

5.10. U slučaju kašnjenja naručitelja s plaćanjem naknade operatoru, operator ima pravo prekinuti ispunjavanje bilo kojih svojih obveza prema naručitelju, i to sve do trenutka plaćanja svih obveza od strane naručitelja.

5.11. U slučaju kašnjenja naručitelja s plaćanjem naknade operatoru, podaci o naručitelju mogu se predati trećoj strani u svrhu upravljanja dugom ili za potrebe postupka prisilne naplate duga.

6. Informacije iz sustava Google Analytics

6.1. Naručitelj može putem svojeg korisničkog računa u informacijskom sustavu uključiti funkciju "automatski redoslijed proizvoda prema konverzijama", čime će operatoru postati dostupni podaci o posjećenosti internetskih stranica naručitelja iz sustava Google Analytics (u daljnjem tekstu: "podaci o posjećenosti"). Ovako izvedene postavke naručitelj može bilo kada izmijeniti i tako prekinuti dostupnost podataka o posjećenosti operatoru.

6.2. Operator se obvezuje:

6.2.1. da podatke o posjećenosti operator neće predavati trećim osobama;

6.2.2. da će podatke o posjećenosti operator koristiti isključivo u svrhe povećanja učinkovitosti redanja proizvoda naručitelja na web stranicama, i to samo u opsegu koji je neophodan za ispunjavanje te svrhe;

6.2.3. da će podatke o posjećenosti operator obrađivati samo automatski (strojno), kojom prilikom operator dakle neće izvoditi njihovu ručnu obradu;

6.2.4. da će podaci o posjećenosti operatoru biti dostupni maksimalno tijekom trajanja ugovora o pružanju usluga.

7. Mjerenje konverzija od strane davatelja (FAVI Pixel)

7.1 U slučaju da se stranke dogovore da će Davatelj mjeriti konverzije na web stranici Korisnika (tzv. FAVI Pixel), primjenjuju se sljedeće odredbe tijekom trajanja odnosa između stranaka u vezi s mjerenjem konverzija od strane Davatelja.

7.2 Za potrebe mjerenja konverzija na web stranici Korisnika, Korisnik će implementirati JavaScript kod Davatelja unutar svoje web stranice. Korisnik nema pravo na bilo koji način mijenjati ovaj kod Davatelja te se obvezuje omogućiti komunikaciju ovog koda sa serverom Davatelja.

7.3 Davatelj će omogućiti Kupcu pristup rezultatima mjerenja konverzija na web stranici Korisnika putem korisničkog računa Korisnika.

7.4 Osobni podaci korisnika u vezi s mjerenjem konverzija obrađivat će se pod odgovornošću Davatelja kao voditelja obrade podataka. Korisnik prihvaća i slaže se da će Davatelj neovisno pohranjivati kolačiće na uređajima korisnika (temeljem pristanka korisnika), pri čemu će kolačići biti pohranjeni od strane Davatelja pod domenom web stranice Korisnika. Korisnik ne smije na bilo koji način intervenirati u informacije koje Davatelj pohranjuje unutar kolačića. Davatelj se obvezuje pridržavati svih zakonskih obveza povezanih s takvom obradom osobnih podataka i pohranom kolačića.

7.5 Odredbe članaka 13.2 i 13.3 Općih uvjeta također se mutatis mutandis primjenjuju na prekid odnosa između stranaka u vezi s mjerenjem konverzija od strane Davatelja. Kršenje obveza Korisnika u odnosu stranaka u vezi s mjerenjem konverzija smatrat će se kršenjem Ugovora o uslugama od strane Korisnika.

8. Licenčne odredbe

8.1. Naručitelj izjavljuje da ima pravo da operatoru da licencu uz sve predane informacije o proizvodima i njihovim pojedinačnim elementima, dakle uključujući sve fotografije proizvoda i druge temelje u svezi sa proizvodima koji podliježu zaštiti autorskog prava ili drugog prava intelektualnog vlasništva (u daljnjem tekstu zajedno: "djela stavljena na raspolaganje" ili "djelo stavljeno na raspolaganje").

8.2. Naručitelj ovime daje operatoru pravo da izvršava pravo korištenja djela stavljenih na raspolaganje (licencu), i to pod dolje navedenim uvjetima.

8.3. Licence za djela stavljena na raspolaganje se besplatno daju u svrhe priopćenja djela stavljenog na raspolaganje javnosti (prije svega putem Interneta), i to u neograničenom teritorijalnom opsegu. Djelo koje je stavljeno na raspolaganje operator može koristiti u svrhe reklame ili u okviru druge promidžbe, i u tu svrhu operator može trećim stranama izdati podlicence za djelo koje je stavljeno na raspolaganje. Licenca za djelo stavljeno na raspolaganje daje se na neograničeno vrijeme (tj. odnosi se i na vremenski period nakon isteka Ugovora o pružanju usluga).

8.4. Operator se obvezuje da neće dati pristup Feed podataka naručitelja trećoj osobi.

9. Korištenje servisa

9.1. Naručitelj uzima na znanje da operator ne snosi odgovornost za postavke koje je naručitelj izvršio na korisničkom računu.

9.2. Naručitelj ne smije u okviru servisa upotrebljavati mehanizme, alate, programsku opremu ili postupke koji imaju ili bi mogli imati negativan utjecaj na rad uređaja operatora, sigurnost Interneta ili drugih korisnika Interneta.

9.3. Naručitelj ne smije razvijati djelatnost u smjeru toga da se onemogući ili ograniči rad operaterovog poslužitelja na kojem radi servis, ili da izvodi druge napade na taj poslužitelj, niti smije u takvoj djelatnosti pomagati trećoj osobi. Naručitelj ne smije koristiti korisnički račun i servis na način koji bi neprimjereno ograničavao druge klijente operatora u korištenju servisa ili bi na drugi način neprimjereno ograničavao operatora. Naručitelj uglavnom ne smije opterećivati automatiziranim zahtjevima operaterov poslužitelj na kojem radi servis.

10. Informacije prema uredbi 2019/1150

10.1. Operator posebno koristi sljedeće dodatne distribucijske kanale i potencijalne pridružene programe, putem kojih operator plasira produkte (robu) koje nudi naručitelj: PPC sustavi oglašavanja kojima upravljaju treće strane, online display reklamu – internetsko prikazano oglašavanje, društvene mreže kojima upravljaju treće strane i slanje emajla (izravni marketing putem e-pošte).

10.2. Učinci uvjeta poslovanja na prava intelektualnog vlasništva naručitelja i njihova kontrola nad tim pravima su regulirani čl. 8 uvjeta poslovanja. Ugovor o pružanju usluga ne utječe na pravo na ostvarivanje vlasničkih autorskih prava na djela koja su dostupna.

10.3. Za određivanje redoslijeda ponuda unutar kataloga produkata na web stranici presudan je faktor kombinacija dvaju (2) osnovnih čimbenika (faktora), najme kvalitativan pogled korisnika na određeni produkt (robu) koji naručitelj nudi u okviru usluge i visinu naknade operatora za klikove koje je postavio naručitelj u okviru korisničkog računa (čl. 5. 2). Kvalitativni pogled korisnika na određeni produkt koji nudi naručitelj u okviru usluge se izražava interesom korisnika za takav produkt, koji se temelji na stopi klikanja za takav produkt, popularnošću produkta medu korisnicima, cijenama produkta, dostupnosti produkata u skladištima, brzinom isporuke produkta od strane naručitelja i drugim parametrima. Viša kvaliteta produkta koji nudi naručitelj znači bolji redoslijed u katalogu produkata na web stranici. Veća naknada operatora za klikove koje je naručitelj postavio unutar korisničkog računa (čl. 5.2) znači bolji redoslijed u katalogu produkata na web stranici. Operator tako nudi mogućnosti utjecaja na redoslijed ponuda produkata za izravno plaćanje unutar usluge.

10.4. Operator ne nudi potrošačima nikakvu dopunjavajući robu ili usluge u smislu čl. 6 uredbe 2019/1150.

10.5. Operator sam ili bilo koji poslovni korisnik kojeg kontrolira operator ne nudi putem web stranice takve usluge kakve nudi naručitelj, pa stoga nema razlike u postupanju u smislu čl. 7 uredbe 2019/1150.

10.6. Čak i s obzirom na prirodu usluge, naručitelj neće imati pristup informacijama koje mu pruža ili generira naručitelj, a koje operator nakon prestanka ugovora o pružanju usluga čuva, s izuzetkom naplate. I s obzirom na prirodu usluge nema naručitelj pristup nikakvim osobnim niti drugim podacima, koje korisnici pružaju u svrhu korištenja usluge ili ikoje su generirane prilikom pružanja ovih usluga.

10.7. Operator ima pristup osobnim ili drugim podacima koje korisnici pružaju u svrhu korištenja usluge ili koje se generiraju prilikom pružanja usluge. Operator ima posebno pristup adresama e-pošte i imenima korisnika koji su se prijavili za odabir novosti na web stranicama i pristup informacijama o upotrebi tih adresa u marketinške svrhe. Operator ove podatke dobiva bez obzira na svoj odnos sa naručiteljem (njihovim prikupljanjem na web stranicama). Podaci prema prethodnoj rečenici dijele se sa trećim osobama, to je neophodno za pružanje marketinških usluga operatoru od strane ovih osoba. Naručitelj ima pristup svojim identifikacijskim podacima koje je pohranio u informacijski sustav i naručitelj također ima pristup u okviru informacijskog sustava statistikama za naplatu usluge

10.8. Operater ne ograničava mogućnost naručitelja da ponudi iste produkte (robu) ili usluge potrošačima (korisnicima) pod drugačijim uvjetima drugim sredstvima i na druge načine a ne putem usluge.

10.9. Besplatni i lako dostupni interni sustav operatora za postupanje s pritužbama naručitelja u smislu čl. 11 uredbe 2019/1150, nalazi se na internetskoj adresi https://help.favionline.com. Na ovoj internetskoj adresi se također nalaze informacije o pristupu internog sustava operatera za postupanje s pritužbama i o njegovom radu, pri čemu ove informacije sastavni su dio ovih uvjeta. Putem internog sustava operatera postupanja sa pritužbama može naručitelj podnijeti pritužbe u vezi sa sljedećim pitanjima:

10.9.1. Navodnog neispunjavanja obveza utvrđenih u naredbi 2019/1150 od strane operatora, što utječe na naručitelja;

10.9.2. tehničkih problema, koji su izravno povezani s pružanjem usluga i koji utječu na naručitelja;

10.9.3. mjere ili ponašanje operatora koje su izravno povezane s pružanjem usluga i koje utječu na naručitelja.

11. Druga prava i obveze ugovornih stranaka

11.1. Prava i obveze ugovornih stranaka glede odgovornosti operatora za nedostatke servisa upravljaju se odgovarajućim opće obvezatnim pravnim propisima, i to konkretno odredbama čl. 1914. i narednih članaka Građanskog zakonika. Operator odgovara naručitelju samo za skrivljenu povredu pravnih obveza. Naručitelj može potraživati svoja prava koja proizlaze iz odgovornosti operatora za nedostatke servisa kod operatora, prije svega na adresi njegovog sjedišta.

11.2. Naručitelj dalje uzima na znanje da operator ne snosi odgovornost za funkcionalnost podatkovne mreže naručitelja, funkcionalnost javne podatkovne mreže, funkcionalnost hardverske opreme naručitelja, za stanje programske opreme naručitelja, za pričuvu podataka naručitelja niti za eventualne zahvate trećih osoba u programsku opremu naručitelja.

11.3. U slučaju nastanka štete na strani naručitelja u svezi odgovornosti operatora za nedostatke servisa, ako se ne radi o šteti koju je operator nanio s umišljajem ili iz grube nepažnje, ugovorne stranke su se obzirom na uvjete pružanja usluge sporazumjele na ograničenju nadoknade iste eventualne štete koja je nastala naručitelju tako da će ukupna naknada štete, uključujući izgubljenu dobit, biti ograničena na iznos od jedne polovice naknade koju je naručitelj realno platio za korištenje servisa u zadnjih šest mjeseci prije nastanka činjenice koja je dovela do nastanka štete na strani naručitelja. Ugovorne stranke konstatiraju, obzirom na sve okolnosti u svezi sklapanja ugovora o pružanju usluga, da ukupna moguća šteta, uključujući izgubljenu dobit, koja bi mogla nastati naručitelju uslijed nedostataka servisa, može iznositi maksimalno iznos od jedne polovice naknade koju je naručitelj realno platio za korištenje servisa u zadnjih šest mjeseci prije nastanka činjenice koja je dovela do nastanka štete na strani naručitelja.

11.4. Naručitelj se slaže sa korištenjem njegovih anonimiziranih podataka pohranjenih u okviru servisa u analitičke svrhe, a to i nakon prestanka ugovora o pružanju usluga.

11.5. Njegova obveza pružanja informacija naručitelju koja je fizička osoba u smislu čl. 13 Uredbe 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća o zaštiti pojedinaca – fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka i o ukidanju direktive 95/46/ES (opća uredba o zaštiti osobnih podataka) (dalje "GDPR uredba") koja se odnosi na obradu osobnih podataka naručitelja u svrhu ispunjavanja ugovora o pružanju usluga, u svrhu pregovaranja o ovom ugovoru i u svrhu ispunjavanja obveza javnog operatora izvršava operator putem posebnog dokumenta.

11.6. U slučaju da ugovorne stranke surađuju u istraživanju zadovoljstva klijenata (utvrđivanju zadovoljstva kupaca, korisnika), prava i obveze stranaka u obradi osobnih podataka korisnika uređuju se ugovorom o obradi osobnih podataka u skladu s člankom 28. stav. 3. i 4 Uredbe GDPR. , koji čini Prilog br. 1 i sastavni dio ovih uvjeta.

12. Slanje komercijalnih priopćenja i pohrana kolačića

12.1. U skladu s odredbama čl. 7 stav. 2 Zakona br. 480/2004 Sb. (Zbirke zakona Češke Republike) o određenim uslugama informacijskog društva i o izmjenama i dopunama nekih zakona (Zakon o određenim uslugama informacijskog društva) i o izmjenama i dopunama kasnijih propisa, naručitelj pristaje na slanje informacija i komercijalnih priopćenja od strane operatora u svezi usluga ili poduzeća operatora na adresu naručitelja i sa slanjem komercijalnih priopćenja trećih osoba na adresu naručitelja.

12.2. Operator svoje zakonske obveze vezane uz eventualnu pohranu kolačića na uređaju naručitelja ispunjava posebnim dokumentom.

13. Trajanje ugovora o pružanju usluga

13.1. Ugovor o pružanju usluga stupa na snagu njegovim sklapanjem.

13.2. Ugovor o pružanju usluga se sklapa na neodređeno vrijeme i može se otkazati iz bilo kojeg razloga ili bez navođenja razloga od strane bilo koje od ugovornih stranaka. Otkazni rok iznosi trideset (30) dana i počinje dostavom otkaza drugoj ugovornoj stranci.

13.3. U slučaju da naručitelj povrijedi neku od svojih obveza koja proizlazi iz ugovora o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja), ili iz opće obvezatnih pravnih propisa, operator može otkazati ugovor o pružanju usluga iz ovih razlogaukoliko se pridržava uvjeta određenih uredbom 2019/1150. Otkazni rok je trideset (30) dana i počinje teći od uručenja otkaza naručitelju. Ako nije drukčije ugovoreno, ugovor o pružanju usluga prestaje istekom otkaznog roka.

13.4. Naručitelj uzima na znanje da u slučaju prestanka ugovora o pružanju usluga može doći do uklanjanja svih informacija koje su naručitelj ili operator pohranili za naručitelja u okviru servisa.

14. Dostava

14.1. Ako nije drukčije ugovoreno, sva korespondencija koja se tiče pravnih razgovora u svezi ugovora o pružanju usluga mora biti drugoj ugovornoj stranci dostavljena pisano ili elektroničkom poštom. Naručitelju se dostavlja na adresu naručitelja, dakle na adresu elektroničke pošte, koja je navedena na njegovom korisničkom računu.

14.2. U slučaju dostave elektroničkom poštom, poruka je dostavljena u trenutku njezinog pristizanja na poslužitelj dolazne pošte.

15. Završne odredbe

15.1. Ako odnos u svezi korištenja web stranice ili pravni odnos koji je zasnovan ugovorom o pružanju usluga sadrži međunarodni (inozemni) element, stranke ugovaraju da odnos podliježe češkom pravu, prije svega Građanskom zakoniku. U svrhe odnosa između operatora i naručitelja se:

15.1.1. isključuje primjena standardnih poslovnih običaja u smislu odredbi čl. 558 st. 2 Građanskog zakonika;

15.1.2. isključuje primjena odredbe čl. 557, čl. 1748, čl. 1799 i čl. 1800 Građanskog zakonika.

15.2. Ugovorne strane ugovaraju nadležnost i kompetenciju sudova Češke Republike. Za rešenje sporova o pravima i obvezama nastalih iz ugovora o pružanju usluga ili u vezi sa ugovorom je u slučaju stvarne nadležnosti općinskog suda prvog stepena nadležan Općinski sud Prag – istok i u slučaju stvarne nadležnosti okružnog suda prvog stepena je nadležan Okružni sud u Pragu.

15.3. Ako je neka od odredbi uvjeta poslovanja nevaljana ili neprimjenjiva, ili ako postane takva, umjesto nevaljanih odredbi će se primijeniti odredbe čiji smisao je što najbliži nevaljanoj odredbi. Nevaljanost ili neprimjenjivost jedne od odredbi nema utjecaja na valjanost ostalih odredbi.

15.4. Operator ima pravo ustupiti prava i obveze iz ugovora o pružanju usluga trećoj osobi, s čime se naručitelj slaže.

Prilog br. 1 Poslovnim uvjetima – Istraživanje zadovoljstva klijenata (FAVI Extra) - ugovor o obradi osobnih podataka

1. Stranke su u ugovornom odnosu u pogledu istraživanja zadovoljstva klijenata od strane naručitelja (kupca, korisnika) (u daljnjem tekstu "predmetni ugovorni odnosi"). S obzirom na činjenicu da će na temelju predmetnih ugovornih odnosa organizator (operater, izvođač) obrađivati ​​osobne podatke na temelju uputa naručitelja, ovlašćuje ovog organizatora naručitelj u skladu s Uredbom o obradi osobnih podataka, pod postavljenim uvjetima dolje.

2. Naručitelj nije imenovao povjerenika za zaštitu osobnih podataka.

3. Organizator će obrađivati ​​osobne podatke tijekom trajanja ovog ugovora. Osobni podaci obrađivat će se automatiziranim ili manualnim postupcima koji se sastoje od snimanja, pohrane, dohvaćanja ili brisanja osobnih podataka.

4. Svrha obrade osobnih podataka je slanje poslovnih komunikacija, radi istraživanja zadovoljstva klijenata. Vrste osobnih podataka koje organizator obrađuje su: Elektronička adresa i podaci vezani uz poslana izvješća. Kategorija subjekata podataka je: klijenti naručitelja.

5. Organizator obrade će obrađivati osobne podatke samo na temelju navedenih uputa naručitelja, uključujući upute u pitanjima o prijenosu osobnih podataka u treću zemlju ili međunarodnu organizaciju, osim ako takvu obradu organizatoru već ne zahtijeva pravo Unije ili države članice primjenjivo na organizatora, u takvom slučaju organizator će obavijestiti naručitelja o ovom zakonskom zahtjevu prije obrade, osim ako takvo zakonodavstvo zabranjuje takve podatke iz važnih razloga od javnog interesa. Upute naručitelja također mogu biti uključene u ovaj ugovor ili u okviru predmetnih ugovornih odnosa.

6. Osim ako izričito nije drugačije dogovoreno s organizatorom, organizator obrade neće imati pristup podacima koji su posebna kategorija osobnih podataka u smislu članka 9. Uredbe, odnosno osobnim podacima koji ukazuju na rasno ili etničko podrijetlo, politička mišljenja, vjeru ili filozofsko uvjerenje ili članstvo u sindikatima, genetski su ili biometrijski podaci ili su podaci o zdravstvenom stanju ili spolnom životu ili seksualnoj orijentaciji fizičke osobe.

7. Obrada osobnih podataka odvijat će se automatski ili manualno, za vrijeme trajanja predmetnih ugovornih odnosa. Nakon raskida ovog ugovora, organizator je dužan izbrisati sve osobne podatke koje ima na temelju ovog ugovora (što je uputom naručitelja), osim ako opće obvezujući zakonski propisi ne zahtijevaju daljnje čuvanje ovih osobnih podataka.

8. Organizator se obvezuje poduzeti mjere, u opsegu koje su predviđene općenito obvezujućim zakonskim propisima, kako bi spriječile neovlašteni ili slučajni pristup osobnim podacima, njihovu promjenu, uništenje ili gubitak, neovlašteni prijenos, njihovu drugu neovlaštenu obradu, kao i drugu zlouporabu osobnih podataka. Uzimajući u obzir najnovija tehnička dostignuća, troškove izvršenja, prirodu, opseg, kontekst i svrhe obrade osobnih podataka, kao i različite vjerojatne i različite rizike za prava i slobode fizičkih osoba, organizator će poduzeti odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za osiguravanje razine sigurnosti osobnih podataka primjerene riziku.

9. Naručitelj uzima u obzir i slaže se da snosi punu odgovornost za sigurnosne rizike povezane s neprovođenjem tehničkih mjera koje mu je organizator preporučio tijekom trajanja ovog ugovora radi zaštite osobnih podataka.

10. Organizator neće uključivati ​​bilo kojeg drugog obrađivača u obradu osobnih podataka bez prethodne posebne ili opće pisane dozvole naručitelja. Naručitelj ovime pristaje na uključivanje drugih obrađivača u obradu osobnih podataka od strane organizatora, posebno osoba koje osiguravaju ispunjenje obveza organizatora prema predmetnim ugovornim odnosima, osobito prilikom slanja poslovnih izvješća ili pohrane podataka. Organizator će obavijestiti naručitelja o svim namjeravanim promjenama u vezi s prihvaćanjem drugih obrađivača ili njihovom zamjenom, te na taj način pružiti naručitelju mogućnost prigovora na te promjene. Ako organizator uključi drugog obrađivača osobnih podataka za objavljenje određenih aktivnosti obrade osobnih podataka u ime naručitelja, ovaj drugi obrađivač mora podlijegati istim obvezama zaštite podataka prema ugovoru o zaštiti osobnih podataka koja su navedena u tom ugovoru, posebice odredbama dovoljnih garancija za uvođenje odgovarajućih tehničkih i organizacijskih mjera kako bi obrada osobnih podataka zadovoljila zahtjeve Uredbe.

11. Organizator je dužan uzeti u obzir prirodu obrade osobnih podataka. Organizator obrade pomaže klijentu odgovarajućim tehničkim i organizacijskim mjerama, ako je moguće, u ispunjavanju obveza naručitelja da reagira na zahtjeve za ostvarivanje prava subjekta podataka navedenih u Poglavlju III. Uredbe i to na teret naručitelja. Zahtjeve za ostvarivanje prava subjekata podataka postavljene protiv organizatora obrade, ako ih ima, organizator će proslijediti naručitelju bez nepotrebnog odgađanja.

12. Organizator se obvezuje čuvati povjerljivost u vezi obrade osobnih podataka. Organizator se obvezuje osigurati dužnost povjerljivosti u pogledu obrade osobnih podataka od strane svojih zaposlenika i drugih osoba koje rade s osobnim podacima.

13. Organizator će pomoći naručitelju u osiguravanju poštivanja obveza navedenih u člancima 32. do 36. Uredbe, uzimajući u obzir prirodu obrade osobnih podataka i podataka koji su na raspolaganju organizatoru, i na trošak naručitelja.

14. Organizator se obvezuje pružiti naručitelju na trošak naručitelja sve podatke potrebne za dokazivanje ispunjenja obveza navedenih u ovom ugovoru i omogući o trošku naručitelja revizije osobnih podataka, uključujući provjere, od strane naručitelja ili drugog revizora (auditora) kojeg je naručitelj ovlastio, i ovim revizijama će pridonijeti, uključujući upozoravanja naručitelja da, prema mišljenju organizatora, njegova uputa krši opće obvezujuće propise u području zaštite osobnih podataka.

15. Naručitelj je dužan obrađivati ​​osobne podatke u skladu s propisima iz područja zaštite osobnih podataka, uključujući osiguravanje odgovarajuće pravne osnove za obradu osobnih podataka. U slučaju da organizatoru nastane šteta u vezi s nezakonitim ponašanjem naručitelja na području zaštite osobnih podataka (uključujući javne sankcije ili troškove i troškove operatora u vezi ovog protupravnog ponašanja), naručitelj je dužan najkasnije u roku trideset (30) dana od dana njenog nastanka štetu organizatoru nadoknaditi.

16. U slučaju oštećenja naručitelja u vezi s odgovornošću organizatora prema ovom ugovoru, osim ako je štetu nanio organizator namjerno ili iz krajnjeg nemara, ugovorne stranke su se dogovorile da će ograničiti naknadu za bilo kakvu štetu naručitelju (uključujući štetu uzrokovanu administrativnim sankcijama), tako da je ukupna naknada ograničena na iznos koji je naručitelj stvarno platio organizatoru u posljednja dva mjeseca prije nastanka takve štete. Ugovorne stranke navode, uzimajući u obzir sve okolnosti vezane za sklapanje ovog ugovora, da ukupna predviđena šteta (uključujući štetu uzrokovanu upravnim sankcijama) koju bi naručitelj mogao pretrpjeti kao posljedicu kršenja ovog ugovora od strane organizatora, ne smije premašiti maksimalni iznos - koji je naručitelj stvarno platio dva mjeseca prije nego što dođe do takve štete.

17. Ovaj ugovor je valjan i stupa na snagu danom zaključenja. Ovaj je ugovor sklopljen za vrijeme trajanja predmetnih ugovornih odnosa. U slučaju prestanka svih predmetnih ugovornih odnosa (iz bilo kojeg razloga), i ovaj ugovor se raskida.

18. Ovaj ugovor, kao i prava i obveze koji proizlaze iz ovog ugovora, ili u vezi s njim, uređeni su češkim pravom. Ovaj se ugovor može izmijeniti samo uz pismeni dogovor ugovornih stranaka, s tim da je izmjena ovog ugovora u manje strogom obliku isključena.

U Pragu dana 14.2.2023

FAVI a.s.

Uvjeti korištenja web stranice FAVI.hr

1. Uvodne odredbe

1.1. Ovi uvjeti (u daljnjem tekstu: „uvjeti poslovanja“) u skladu s odredbom čl. 1751 st. 1 Zakona br. 89/2012 Zbirke zakona, Građanski zakonik, pročišćeni tekst (u daljnjem tekstu: „Građanski zakonik“) uređuju uzajamna prava i obveze između trgovačkog društva FAVI a.s., sa sjedištem na adresi Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, id. broj: 048 57 402, upisanog u sudski registar koji vodi Gradski sud u Pragu, odjel B, uložak 28244 (u daljnjem tekstu: „davatelj“) i trećim osobama (u daljnjem tekstu: „korisnik“), koja prava i obveze nastaju iz ugovora o pružanju usluga (u daljnjem tekstu: „ugovor o pružanju usluga“), koji ugovori se zaključuju putem web stranice davatelja, koja se nalazi na internetskoj adresi / (u daljnjem tekstu: „web stranica“).

1.2. Prava i obveze između davatelja i korisnika dalje su uređena u pravilima diskusije, koja pravila su u Prilogu br. 1 uvjeta poslovanja. Uvjeti poslovanja i pravila diskusije su tako sastavni dio ugovora o pružanju usluga.

1.3. Ugovor o pružanju usluga i uvjeti poslovanja su izrađeni na hrvatskom jeziku.

1.4. U skladu s odredbom čl. 1752 Građanskog zakonika ugovorne stranke ugovaraju da davatelj može u primjerenom opsegu jednostrano izmijeniti uvjete poslovanja. O izmjeni uvjeta poslovanja korisnik će biti obaviješten elektroničkom poštom na njegovu adresu koja je navedena na korisničkom računu (čl. 3). Izmjenu uvjeta poslovanja korisnik može odbiti i u takvom slučaju pisano otkazati ugovor o pružanju usluga u otkaznom roku koji iznosi jedan (1) mjesec.

1.5. Davanjem suglasnosti za novu verziju uvjeta poslovanja od strane korisnika, prethodni uvjeti poslovanja se prestaju primjenjivati, a nova verzija uvjeta poslovanja postaje sastavni dio ugovora o pružanju usluga.

2. Sklapanje ugovora o pružanju usluga

2.1. Prijedlog sklapanja ugovora o pružanju usluga korisnik će učiniti popunjavanjem podataka u registracijskom obrascu na web stranici i slanjem istih podataka davatelju tako što će kliknuti na tipku „Registriraj“ (u daljnjem tekstu: „narudžba“). Podaci koje korisnik navede u narudžbi se u svrhe uvjeta poslovanja smatraju ispravnim.

2.2. Nadovezujući na dostavu narudžbe davatelju, davatelj će korisniku omogućiti prijavu na korisnički račun korisnika (u daljnjem tekstu: „prihvat“). Odredba čl. 1740 st. 3 Građanskog zakonika se neće primijeniti. Dostavom prihvata korisniku je ugovor o pružanju usluga sklopljen.

2.3. Korisnik se slaže s time da davatelj može početi pružati usluge iz ugovora o pružanju usluga odmah nakon njegovog sklapanja, i to i prije isteka zakonskog roka za odstupanje od ugovora o pružanju usluga.

2.4. Korisnik uzima na znanje da davatelj nije obvezan sklopiti ugovor o pružanju usluga (da može odbiti registraciju korisnika), i to prije svega s osobama koje su ranije na bitan način povrijedile ugovor o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja).

2.5. Korisnik se slaže s upotrebom komunikacijskih sredstava na daljinu pri sklapanju ugovora o pružanju usluga. Troškove koji korisniku nastanu pri upotrebi komunikacijskih sredstava na daljinu u svezi sklapanja ugovora o pružanju usluga (npr. troškove internetske veze) korisnik sam plaća, kojom prilikom se isti ne razlikuju od osnovne stope.

3. Korisnički račun

3.1. Na temelju registracije korisnika izvedene na web stranici korisnik može pristupati korisničkom sučelju web stranice. Sa svog korisničkog sučelja može prije svega izvoditi administraciju svojih podataka, unositi i uklanjati informacije o svojoj osobi, izvoditi njihovu administraciju, unositi i uklanjati poruke ili druge informacije i izvoditi njihovu administraciju, te dalje unositi fotografije i audiovizualne zapise i izvoditi njihovu administraciju (u daljnjem tekstu: „korisnički račun“).

3.2. Korisnički račun korisnika će biti otvoren nakon registracije korisnika na web stranici (popunjavanja traženih podataka od strane korisnika).

3.3. Pri registraciji na web stranici korisnik je obvezan točno i istinito navoditi sve podatke. Podatke navedene na korisničkom računu korisnik je obvezan ažurirati u slučaju bilo koje izmjene. Podatke koje je korisnik naveo na korisničkom računu davatelj će smatrati ispravnima. Svaki korisnik može imati samo jedan korisnički račun.

3.4. Pristup korisničkom računu je osiguran korisničkim imenom i lozinkom. Korisnik se slaže s tim da se vjerodajnice mogu koristiti i za prijavu na druge internetske stranice kojima upravlja davatelj. Korisnik je obvezan čuvati tajnu u pogledu informacija koje su neophodne za pristup njegovom korisničkom računu i uzima na znanje da davatelj ne snosi odgovornost za povredu iste obveze od strane korisnika.

3.5. davatelj može korisniku onemogućiti korištenje korisničkog računa, i to prije svega u slučaju da korisnik povrijedi svoje obveze iz ugovora o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja, pravila diskusije i pravila oglašavanja).

4. Uvjeti usluge

4.1. Na temelju ugovora o pružanju usluga korisnik je ovlašten pristupati svom korisničkom računu. Sa svog korisničkog sučelja korisnik može prije svega izvoditi administraciju svojih podataka, unositi i uklanjati informacije o svojoj osobi, izvoditi njihovu administraciju, unositi i uklanjati poruke ili druge informacije i izvoditi njihovu administraciju, te dalje unositi fotografije i audiovizualne zapise i izvoditi njihovu administraciju, a dalje korisnik može putem svog korisničkog sučelja na određeni način komunicirati s drugim osobama (u daljnjem tekstu: „usluga“).

4.2. Uslugu davatelj ne mora pružati u slučaju da to onemogućuju poteškoće na strani korisnika ili na strani drugih osoba. Uslugu stoga davatelj ne mora pružati prije svega u slučaju kada dođe do prekida isporuke električne energije, prekida podatkovne mreže, drugih kvarova koje su prouzročile treće osobe ili utjecaja više sile.

4.3. Tijekom pružanja usluge može dolaziti do zaustavljanja, privremenog ograničavanja, prekida ili smanjenja kvaliteta usluge.

4.4. Sve preporuke i informacije prikazane u okviru usluge i na web stranici su neobvezatnog karaktera, što korisnik uzima na znanje. Korisnik je u pogledu primjene ovih preporuka i informacija obvezan uvijek kontaktirati stručnog savjetnika.

5. Korištenje usluge

5.1. Korisnik ne smije u okviru usluge pohranjivati ili širiti informacije čiji sadržaj je u sukobu s opće obvezatnim pravnim propisima koji se primjenjuju u Republici Češkoj ili u drugim zemljama, u kojima je usluga dostupna, i to prije svega sadržaj čijim se stavljanjem na raspolaganje javnosti:

5.1.1. utiče na autorska prava ili prava u svezi s autorskim pravom trećih osoba,

5.1.2. utiče na pravo na zaštitu osobnosti trećih osoba,

5.1.3. povrjeđuju pravni propisi za zaštitu od mržnje prema nekom narodu, etničkoj skupini, rasi, vjeroispovijesti, klasi ili drugoj skupini osoba ili ograničavaju prava i slobode njihovih pripadnika.

5.2. Korisnik uzima na znanje da davatelj ne snosi odgovornost za postavke koje je korisnik izvršio na korisničkom računu.

5.3. Korisnik ne smije u okviru usluge slati neželjena komercijalna priopćenja. Korisnik ne smije u okviru usluge slati informacije, koje upadljivo podsjećaju na usluge ili aplikacije trećih osoba, u svrhe izazivanja zabune ili dovođenja u zabludu korisnika Interneta (phishing). Korisnik ne smije u okviru usluge širiti računalne viruse.

5.4. Korisnik ne smije u okviru usluge upotrebljavati mehanizme, alate, programsku opremu ili postupke koji imaju ili bi mogli imati negativan utjecaj na rad uređaja davatelja, sigurnost Interneta ili drugih korisnika Interneta.

5.5. Korisnik ne smije razvijati djelatnost u smjeru toga da se onemogući ili ograniči rad davateljevog poslužitelja na kojem radi usluga, ili da izvodi druge napade na taj poslužitelj, niti smije u takvoj djelatnosti pomagati trećoj osobi. Korisnik ne smije koristiti korisnički račun i uslugu na način koji bi neprimjereno ograničavao druge klijente davatelja u korištenju usluge ili bi na drugi način neprimjereno ograničavao davatelja. Korisnik uglavnom ne smije opterećivati automatiziranim zahtjevima davateljev poslužitelj na kojem radi usluga.

5.6. Korisnik uzima na znanje da davatelj u skladu s odredbom čl. 5 Zakona br. 480/2004 Zbirke zakona, o određenim uslugama informativnog društva i o izmjeni određenih zakona (Zakon o određenim uslugama informativnog društva), pročišćeni tekst, ne snosi odgovornost za sadržaj informacija koje pohranjuje korisnik. Korisnik dalje uzima na znanje da davatelj ne odgovara za protupravne radnje korisnika.

5.7. davatelj je ovlašten (međutim ni u kojem slučaju obvezan) izvoditi preventivnu kontrolu informacija koje korisnik pohranjuje ili širi u okviru usluge. U slučaju da bi sadržaj istih informacija mogao povrijediti uvjete poslovanja (uključujući pravila diskusije i pravila oglašavanja), opće obvezatne pravne propise ili moralna načela, davatelj je ovlašten izbrisati iste informacije ili spriječiti njihovo širenje, te je dalje davatelj ovlašten odstupiti od ugovora o pružanju usluga. U slučaju da u svezi pohrane ili širenja informacija koje je korisnik pohranio ili širio u okviru usluge bilo koja treća osoba primjenjuje prava prema davatelju, davatelj je ovlašten odmah ukloniti sadržaj informacija koje je korisnik pohranio ili širio u okviru usluge.

5.8. U slučaju da u svezi ispunjavanja ugovora o pružanju usluga bilo koja treća osoba primjenjuje prava prema davatelju, korisnik se obvezuje predati davatelju bez odlaganja svu dokumentaciju i temelje koji su neophodni za uspješno vođenje spora s tom trećom osobom. U slučaju da ta treća osoba tvrdi da su pohranom ili širenjem informacija koje je korisnik pohranio ili širio u okviru usluge povrijeđena njezina prava, prije svega prava uz predmete autorsko-pravne zaštite, ili time što je došlo do nepoštenog tržišnog natjecanja, korisnik se obvezuje platiti davatelju sve svrsishodno utrošene troškove koji nastanu davatelju u svezi spora s istom trećom osobom.

5.9. Korisnik uzima na znanje da tekstovi, fotografije, grafička djela i drugi elementi koji su sadržani na web stranici ili dostupni u okviru usluge mogu biti pojedinačno i/ili kao cjeline (u daljnjem tekstu zajedno: „autorska djela“) zaštićeni autorskim pravom. Baze podataka koje se nalaze na web stranici ili su dostupne u okviru usluge, zaštićene su posebnim pravom proizvođača baze podataka. Ako s davateljem nije u pisanom obliku drukčije ugovoreno, do ovlaštene upotrebe autorskih djela može doći jedino u opsegu i na načine koji su određeni pravnim propisima nadležne države. Korisniku prije svega nije dopuštena upotreba autorskih djela u vidu njihovog umnožavanja (kopiranja) u svrhe postizanja izravne ili neizravne ekonomske ili poslovne koristi, te dalje njihova upotreba u vidu širenja, posuđivanja, izlaganja ili stavljanja djela na raspolaganje javnosti (uključujući stavljanje na raspolaganje javnosti putem Interneta).

6. Licenčne odredbe

6.1. U slučaju da korisnik u okviru usluge pohranjuje ili širi informacije (nematerijalna dobra), koje podliježu zaštiti nekog od prava intelektualnog vlasništva (u daljnjem tekstu: „djelo“), korisnik istom pohranom ili širenjem djela u okviru usluge dodjeljuje davatelju besplatno ovlaštenje za izvršavanje prava korištenja djela (licencu), i to pod dolje navedenim uvjetima. To nema utjecaja na odredbu čl. 5.1 uvjeta poslovanja.

6.2. Licenca za djelo se daje za sve načine korištenja (uključujući stavljanje na raspolaganje djela javnosti putem Interneta), i to u neograničenom količinskom i teritorijalnom opsegu. davatelj može dati ovlaštenje koje je sastavni dio licence u cijelosti ili djelomično trećoj osobi (podlicenca). davatelj je ovlašten ustupiti licencu za djelo trećoj osobi. davatelj stiče licencu za djelo u trenutku njegove pohrane ili širenja u okviru usluge. Licenca se daje na vrijeme od sedamdeset (70) godina od trenutka pohrane ili širenja djela u okviru usluge. davatelj nije obvezan iskoristiti licencu.

6.3. davatelj je ovlašten da uređuje, mijenja ili obrađuje djelo, da ga učlani u skup, te da ga spoji s drugim autorskim djelom (ili računalnim programom), kojom prilikom do uređivanja, izmjena ili obrade djela može dolaziti i posredstvom trećih osoba. U slučaju izmjena djela od strane davatelja (trećih osoba koje je ovlastio davatelj) davatelju se daje licenca i za na taj način izmijenjeno djelo. davatelj je ovlašten staviti djelo na raspolaganje javnosti pod svojom poslovnom tvrtkom. U slučaju da se radi o neobjavljenom djelu, davatelj je ovlašten da ga objavi. Kod djela će davatelj uvijek navoditi nadimak (nick) korisnika koji je pohranio djelo u okviru usluge.

6.4. Odredbe čl. 6.1 do čl. 6.3 uvjeta poslovanja će se u pogledu ovlaštenja davatelja primjereno primijeniti i na slučajeve kada poruka korisnika ne podliježe zaštiti autorskog prava.

7. Druga prava i obveze ugovornih stranaka

7.1. davatelj ne traži plaćanje akontacije ili druga slična plaćanja.

7.2. Korisnik uzima na znanje da su računalni programi od kojih se sastoji web stranica zaštićeni autorskim pravom. Korisnik se obvezuje da neće obavljati nikakvu djelatnost koja bi njemu ili trećim osobama mogla omogućiti neovlaštene zahvate ili korištenje računalnih programa, čiji izvršitelj imovinskih prava ili korisnik je davatelj.

7.3. davatelj u odnosu prema korisniku nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u smislu odredbe čl. 1826 st. 1 slovo e) Građanskog zakonika.

7.4. Izvansudsko rješavanje prigovora potrošača davatelj osigurava putem elektroničke pošte na adresi za kontakt (čl. 11.5). Obavijest o rješenju prigovora korisnika davatelj će uputiti na elektroničku adresu korisnika.

7.5. Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova iz ugovora o pružanju usluga nadležna je Češka trgovinska inspekcija sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, id. broj: 000 20 869, internetska adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platforma za on-line rješavanje sporova koja se nalazi na internetskoj adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između davatelja i korisnika iz ugovora o pružanju usluga.

7.6. Europski potrošački centar Češka Republika, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetska adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je mjesto za kontakt prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

7.7. davatelj ima ovlaštenje za poduzimanje na temelju obrtnice. Kontrolu obrtnika u okviru svoje nadležnosti izvodi nadležno obrtničko tijelo. Nadzor u oblasti zaštite osobnih podataka izvodi Agencija za zaštitu osobnih podataka. Češka trgovinska inspekcija osim drugog u ograničenom opsegu izvodi nadzor nad poštovanjem Zakona br. 634/1992 Zbirke zakona, o zaštiti potrošača, pročišćeni tekst.

7.8. Prava i obveze ugovornih stranaka glede odgovornosti davatelja za nedostatke usluga upravljaju se odgovarajućim opće obvezatnim pravnim propisima, i to prije svega odredbama čl. 1914 i narednih članaka Građanskog zakonika, te odredbama Zakona br. 634/1992 Zbirke zakona, o zaštiti potrošača, pročišćeni tekst. Korisnik kod davatelja može primijeniti svoja prava koja proizlaze iz odgovornosti davatelja za nedostatke usluga prije svega na adresi njegovog sjedišta ili elektroničkom poštom na adresi za kontakt (čl. 11.5).

8. Zaštita osobnih podataka, privola za slanje komercijalnih priopćenja, pohrana kolačića

8.1. Obveze obavještavanja od strane davatelja u svezi obrade osobnih podataka korisnika uređene su u posebnom dokumentu.

8.2. Korisnik se slaže sa slanjem informacija i komercijalnih priopćenja od strane davatelja u svezi usluga ili poduzeća davatelja na adresu korisnika navedenu na korisničkom računu (u daljnjem tekstu: „adresa korisnika“) i sa slanjem komercijalnih priopćenja trećih osoba na adresu korisnika. Korisnik se slaže sa slanjem informacija od strane trećih osoba koje također koriste uslugu, na adresu korisnika.

9. Trajanje ugovora o pružanju usluga

9.1. Ako se ne radi o slučaju kada se od ugovora ne može odstupiti, korisnik koji je potrošač, ima u skladu s odredbom čl. 1829 st. 1 Građanskog zakonika pravo odstupiti od ugovora o pružanju usluga u roku od četrnaest (14) dana od njegovog sklapanja. Za takvo odstupanje od ugovora korisnik može iskoristiti uzor obrasca koji daje na raspolaganje davatelj, te koji je u Prilogu br. 2 uvjeta poslovanja.

9.2. Ugovor o pružanju usluga stupa na snagu njegovim sklapanjem. Ugovor o pružanju usluga se sklapa na neodređeno vrijeme.

9.3. Korisnik može završiti primjenu ugovora o pružanju usluga bilo kada faktičkom radnjom u vidu brisanja svog korisničkog računa.

9.4. U slučaju da korisnik povrijedi neku od svojih obveza koje proizlaze iz ugovora o pružanju usluga (uključujući uvjete poslovanja ili pravila diskusije), ili iz opće obvezatnih pravnih propisa, ali i u drugim slučajevima, davatelj može otkazati ugovor o pružanju usluga. Otkaz ugovora o pružanju usluga iz ovog članka se primjenjuje od trenutka dostave otkaza korisniku. Ako nije drukčije ugovoreno ili određeno u opće obvezatnim pravnim propisima, ugovor o pružanju usluga prestaje u trenutku primjene istog otkaza.

9.5. Prestanak primjene ugovora o pružanju usluga nema utjecaja na licencu koja je davatelju dana prema čl. 6 uvjeta poslovanja.

10. Dostava – pravne radnje

Ako nije drukčije ugovoreno, sva korespondencija koja se tiče pravnih razgovora u svezi ugovora o pružanju usluga mora biti drugoj ugovornoj stranci dostavljena pisano, i to elektroničkom poštom. Korisniku se dostavlja na adresu korisnika – adresu elektroničke pošte, koja je navedena na njegovom korisničkom računu.

10.2. U slučaju dostave elektroničkom poštom, poruka je dostavljena u trenutku njezinog pristizanja na poslužitelj dolazne pošte.

11. Završne odredbe

11.1. Ako odnos u svezi korištenja web stranice ili pravni odnos koji je zasnovan ugovorom o pružanju usluga sadrži međunarodni (inozemni) element, stranke ugovaraju da odnos podliježe češkom pravu, prije svega Građanskom zakoniku. Odabirom prava iz prethodne rečenice korisnik koji je potrošač nije lišen zaštite koju mu daju odredbe pravnih propisa od kojih se ugovorno ne može odstupiti, te koje bi se u slučaju nepostojanja odabira prava inače primijenila prema odredbi čl. 6 st. 1 Uredbe (EZ) br. 593/2008 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. lipnja 2008. o pravu koje se primjenjuje na ugovorne obveze (Rim I).

11.2. Ako je neka od odredbi uvjeta poslovanja nevaljana ili neprimjenjiva, ili ako postane takva, umjesto nevaljanih odredbi će se primijeniti odredbe čiji smisao je što najbliži nevaljanoj odredbi. Nevaljanost ili neprimjenjivost jedne od odredbi nema utjecaja na valjanost ostalih odredbi.

11.3. davatelj ima pravo ustupiti prava i obveze iz ugovora o pružanju usluga trećoj osobi, s čime se korisnik slaže.

11.4. Ugovor o pružanju usluga, uključujući uvjete poslovanja, davatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije javno dostupan.

11.5. Podaci za kontakt davatelja: adresa elektroničke pošte lijepdom@favi.hr.

U Pragu 11.5.2018

FAVI a.s.